ZWROT TOWARU
Proszę o odesłanie, najtańsza możliwą przesyłką z monitorowaniem - poleconym ekonomicznym (bez dodatkowych płatnych opcji typu: powiadomienie sms itp.) na w/w adres.
Do środka proszę dołączyć paragon oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (może być napisane odręcznie - standardowy szablon) wraz z danymi do zwrotu środków. Przelewy wykonujemy tylko na konto bankowe!Warunkiem koniecznym, aby Sklep rozpatrzył zwrot jest:
- dostarczenie towaru nieużywanego, czystego!
- dostarczenie towaru (czystego, w oryginalnym opakowaniu FOLIOPAK, ze wszystkimi instrukcjami i akcesoriami) należycie zabezpieczonego
- dostarczenie dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT)
WYMIANA TOWARU
Są dwie możliwości WYMIANY TOWARU, mianowicie:
- 1. Produkt można odesłać pocztą polską, najtańsza możliwą przesyłką z monitorowaniem - poleconym ekonomicznym (bez dodatkowych płatnych opcji typu: powiadomienie sms itp.).Co do kosztów wysyłki to można je przesłać przelewem na nasze konto lub umieścić w kopercie razem z odsyłanym towarem (przesyłka kurierska – 10 zł). Do przesyłki prosimy dołączyć informację na kartce o chęci wymiany oraz na jaki rozmiar.
- 2. Możemy dokonać wymiany kurierskiej. Przyjeżdża kurier z towarem na wymianę i etykietą w środku. Należy zapłacić mu 20 zł i oddać przesyłkę (koszt wysyłki w dwie strony).
Nr rachunku: 66 1140 2004 0000 3202 7967 1320
REKLAMACJE
1. Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania;
2. Warunkiem koniecznym, aby Sklep rozpatrzył reklamację jest:
- dostarczenie reklamowanego towaru czystego, w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi instrukcjami i akcesoriami, należycie zabezpieczonego
- załączenie dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT)
- załączenie dokładnego opisu reklamacji (skrótowe opisy typu „zepsuty” lub „nie działa” nie będą akceptowane)
3. Klient przesyła reklamowany towar na własny koszt przesyłką rejestrowaną (aby w razie potrzeby mógł przedstawić dowód/numer nadania). Skep nie ponosi odpowiedzialności za przesyłkę nierejestrową która nie dotarła/zaginęła.
4. Jeżeli wskutek niedbałego zapakowania odsyłany towar zostanie zniszczony lub uszkodzony w czasie transportu, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.
5. Brak spełnienia powyższych warunków może spowodować nieuwzględnienie reklamacji towaru i jego odesłanie na koszt klienta.
6. Sklep Internatowy nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem ani towarów odesłanych w kopertach.
7. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sklep Internetowy naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji;
8. Jeżeli reklamacja jest zasadna, sklep zwraca koszty odesłania towaru w formie uzgodnionej przez klienta (rekompensata w towarze lub zwrot pieniędzy przelewem na konto).
Prosimy pamiętać by się podpisać!