ZWROT TOWARU

Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Adres do zwrotu
ZOO.SKLEP.PL Andrzej Zwoliński
Trakt Św. Wojciecha 29A
80-044 Gdańsk
Proszę o odesłanie, najtańsza możliwą przesyłką z monitorowaniem - poleconym ekonomicznym (bez dodatkowych płatnych opcji typu: powiadomienie sms itp.) na w/w adres.

Do środka proszę dołączyć paragon oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (może być napisane odręcznie - standardowy szablon) wraz z danymi do zwrotu środków. Przelewy wykonujemy tylko na konto bankowe!Warunkiem koniecznym, aby Sklep  rozpatrzył zwrot jest:

  • dostarczenie towaru nieużywanego, czystego!
  • dostarczenie  towaru (czystego, w oryginalnym opakowaniu FOLIOPAK, ze wszystkimi instrukcjami i akcesoriami) należycie zabezpieczonego 
  • dostarczenie dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT)

WYMIANA TOWARU

Są dwie możliwości WYMIANY TOWARU, mianowicie:

  • 1. Produkt można odesłać pocztą polską, najtańsza możliwą przesyłką z monitorowaniem - poleconym ekonomicznym (bez dodatkowych płatnych opcji typu: powiadomienie sms itp.).Co do kosztów wysyłki to można je przesłać przelewem na nasze konto  lub umieścić w kopercie razem z odsyłanym towarem (przesyłka kurierska – 10 zł).  Do przesyłki prosimy dołączyć informację na kartce o chęci wymiany oraz na jaki rozmiar. 
  • 2. Możemy dokonać wymiany kurierskiej. Przyjeżdża kurier z towarem na wymianę i etykietą w środku. Należy zapłacić mu 20 zł i oddać przesyłkę (koszt wysyłki w dwie strony).


Nr rachunku: 66 1140 2004 0000 3202 7967 1320

REKLAMACJE

1. Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania;

2. Warunkiem koniecznym, aby Sklep rozpatrzył reklamację jest:

  • dostarczenie reklamowanego towaru czystego, w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi instrukcjami i akcesoriami, należycie zabezpieczonego 
  • załączenie dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT)
  • załączenie dokładnego opisu reklamacji (skrótowe opisy typu „zepsuty” lub „nie działa” nie będą akceptowane)

 

3. Klient przesyła reklamowany towar na własny koszt przesyłką rejestrowaną (aby w razie potrzeby mógł przedstawić dowód/numer nadania). Skep nie ponosi odpowiedzialności za przesyłkę nierejestrową która nie dotarła/zaginęła. 

4. Jeżeli wskutek niedbałego zapakowania odsyłany towar zostanie zniszczony lub uszkodzony w czasie transportu, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.

5. Brak spełnienia powyższych warunków może spowodować nieuwzględnienie reklamacji towaru i jego odesłanie na koszt klienta.

6. Sklep Internatowy nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem ani towarów odesłanych w kopertach.

7. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sklep Internetowy naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji;

8. Jeżeli reklamacja jest zasadna, sklep zwraca koszty odesłania towaru w formie uzgodnionej przez klienta (rekompensata w towarze lub zwrot pieniędzy przelewem na konto).


Prosimy pamiętać by się podpisać!